About

About myself..

I’m an ordinary college student that seize every opportunity that fits my possession. Melancholics and also choleric at the same time. Stubborn to what i think that’s the best. Hard worker if i want it something happen to my life.

I’m also love to write despite of read so many different types of books. Love to discuss about life skill, leadership, friendship, and also musics. Love to attend several music performances especially choir and orchestras. Although i can’t play this music instruments well, i love to attend the piano recital.

Now I am trying to concentrate on my relatively new hobby, photography. A photo can speak thousand words so its a challenge for me to take a better shot and improve my skills through workshops or seminars. I am an open envelope to talk with many different people so I can be a broad-minded person.

Have a nice trip in by blog.. Thanks for dropping by..

-dhi-

Advertisements

3 thoughts on “About

  1. dhi…g setuju banget sama pernyataan “Harus menjadi berkat bagi orang lain (ingat prinsip : memberkati org lain untuk diberkati lebih lagi)”
    hal itu memberi g inspirasi atas masalah yang g hadapi akhir2 ini…
    nah pengen g tambahin lagi… “lebih baik memberi daripada menerima”…
    Audi hebat nih…
    tulisan nya keren2 nih…
    ayo terus menulis ^^

  2. Kak,numpang nanya,di UPH formulir pndftrannya hrs dicap skolah ya kak?Jurusan arsitekturnya gak pake tes ya?Saya tlp 3 kali ke UPH tp jwbnya beda2 tiap org.Makasih sblmnya

  3. I am terribly sorry risna baru baca commentnya sekarang..
    hm,, setau aku, jurusan arsitek itu pasti ada tes gambar si.. formulir pendaftaran dicap sekolah? waktu aku dulu si gak perlu di cap sekolah (ak angkatan 2005)..
    klo mau lebih jelas, gimana klo kamu dateng aja langsung ke uph trus ke gedung D lantai 1, begitu kamu masuk itu disebelah kiri ada bagian PMB *penerimaan mahasiswa baru*, kamu bisa tanya2 detailnya disana…

    semoga membantu
    gud luck risna!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s